dimarts, 27 de març del 2012

En el llindar


Em deixo caure de la corda
que habitava allà dalt;
m’allevo per ella,
lliscant per ferir-me les mans,
per no desatendre la nit estrillada
sotmesa a les paraules
abandonades pel cos.
Ara, he distret la coherència
dels pensaments,
i com un nadó grapejant
el sostre de les arrels,
aterrit, però enjogassat,
m’aturo en el llindar.
Com una papallona,
deslliuro colors,
abdico dels capolls
sense sòlida fragància,
i afianço la maduresa que flueix
indòmita, més enllà d’aquesta lleugera claror.
Em retindré com l’arc tintat de la llum,
entre els matisos de les pruïges
sense fe, no encalçada en la soga,
fins que les estances profundes,
enrajolades amb fulles d’estació grogues i pregones,
no m’escridassin des de les palpentes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada