dijous, 10 de maig del 2012

Encaix


És senzill… no t’hi encaparris,
és i existeix el que no encaixa.
Un mussol en una caixa
o papallones en una faixa.
És així, avui, ahir mai, gens abans d’ahir,
que ni l’heura atrapada entre les reixes,
ni els somriures vorejant
una taula de converses ajocades,
m’estalvien veure-hi clar.
Accepto, no em tremolegen
les aromes de la ment,
quan les flors d’amor
enceten la primerenca
florida de març;
ni quan el trons encalcen
els llamps d’abril, prenent silencis
a les mans que em van llevar
paraules refiades i distretes.
No esgarriïs el seny,
ni les vísceres excercitades
en percutir l’insomni,
per maldar tot el cor prenyant la mar.
No,  res no encaixa,
ni tu ni jo,
reproduïdes en l’atzar
de la historia que jo recito i sóc,
mentre faig vagar els instants,
entre part i part,
sense remei, distants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada