dijous, 22 de març del 2012

Silenci

M’he disposat a seduir el silenci
aquesta nit.
M’he dedicat a mi.
Sense parany, he esguardat
la cadència del meu pols,
afirmació, negació,
m’estimo, no m’estimo,
em sé, em desconec,
m’adoro, em destesto;
una decantació de mots
per les vessants
del compost tremolós
que hostatge la meva pell.
Només la mudesa dels sons mundans,
els nens assaborint l’esbarjo,
la gàbia dels ocells,
els artefactes drapaires dels carrers,
les caixes d’històries visuals,
m’apaivaguen l’excés del que sóc.
Sóc un no sé què aparentment seré,
com la pluja roent de l’estiu,
sedegosa de brisa fidel,
que m’encalça apressadament,
cap a la llar.
Allà, hi escandeixo un plat,
amb cada cos de dona
que m’ha instruit,
dins la quietud a contracor.
Avui sóc poesia,
amanyago un silenci.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada